Drive-in-show Huren Voor Je Feest?
Drive-in-show Huren Voor Je Feest?
Jullie willen natuurlijk dat jullie bruiloft een knalfeest wordt waar iedereen nog lang over na zal praten. Met een bruiloft DJ van Psound gaat dat zeker lukken! Neem voor meer informatie vrijblijvend contact met ons op – DJ Drive-in Shows – Voor een compleet en geslaagd feestje.
De Fotostudio is bij alle shows optioneel bij te boeken. Let op dat we hiervoor wel een vrije ruimte nodig hebben van 3 x 4 meter. Wij zorgen voor het decor: Coole achtergrond, een kist vol met Pruiken, Snorren, Brillen, Gekke tekstbordjes en noem maar op. Ook hebben wij een groot raamwerk met daarop jullie trouwdatum waarin jullie gasten kunnen poseren. Op deze manier breken we al vrij vroeg in de avond het ijs van jullie gasten. Deze foto’s plaatsen wij op onze facebookpagina, en uiteraard krijgen jullie achteraf alle foto’s in originele kwaliteit zonder watermerk toegestuurd. Voor onze fotostudio maken bij gebruik van een NIKON spiegelreflexcamera , aangevuld met 2 grote studioflitsers (80x100cm!!) voor een correcte belichting.
Drive-in-show Huren Voor Je Feest?
Of het nu gaat om een bruiloft, bedrijfsfeest, thema party of grootschalig evenement, na afloop kijkt u daar vol plezier op terug! Door mijn netwerk kan ik altijd een uitstekende en ervaren allround dj leveren! De aangeboden shows hebben een mooie uitstraling en zijn voorzien van de nieuwste effecten! Als enige in Zeeland beschik ik over een en professionele full colour laser shows!
Op zoek naar een of die voor jullie een onvergetelijk feest kan maken? Zoek je een DJ voor op je ? Of heb je een waarbij je lekker uit je dak wilt gaan? De is een professionele drive in show die door het hele land gaat en van ieder feest een topfeest maakt! Met veel plezier verzorgen wij, met meer dan 20 jaar ervaring, en op maat. Wij werken met topmerken als: – Pioneer – JBL – Showtec – Martin – QSC – Shure – Solton/AA Craaft – Electro Voice – Apple – Denon …
Inspiratie nodig voor een geschenk om mee te nemen naar het feest? Kijk dan even in de webshopvan sl-homedecoration.com. Met de mooiste home decoratie konden we dit huis tot een echt thuis omtoveren. Een webshop boordevol decoratie woning in allerlei stijlen, waarmee je je huis van top tot teen kunt omtoveren tot je eigen paleisje! Duik direct in onze uitgebreide j line kaarshouder collectie of lees eerst wat meer over de voordelen van Sweet & Lovely Home Decoration.
Voor Een Compleet En Geslaagd Feestje
DJ Giel verzorgt complete drive in shows, dat wil zeggen dat DJ Giel met een complete licht en geluidshow uw feest komt aankleden. Voor personeelsfeesten zijn de “Luxe shows” uitermate geschikt. Deze discoshows zijn inclusief professionele lichtshow, waarbij de spots hangen aan een horizontale truss-constructie. Alle lampen en effecten zijn van de nieuwste LED techniek en kunnen door computersturing elke kleur en combinatie of kleurenthema’s krijgen. Feestlocaties, zalen en bedrijfsruimtes kunnen we mooi aanlichten met LED floorspots. De professionele geluidsset is van hoge kwaliteit, kan erg hard als het moet, maar klink ook fantastisch op lage volumes. Bruiloft DJ – DJ – Licht – Geluid – Photobooth. De installatie kan gebruikt worden voor presentaties of voor live-muziek van bijvoorbeeld een bandartiest.
Veel bedrijven willen op hun feest iets extra’s en geven hun feest een extra dimensie door zo’n verlichte dansvloer. We verzorgen de complete show en dragen zorg voor de planning, op en -afbouw, bediening van de dansvloer en alles wat daarbij komt kijken. Enkele bedrijven die de kwaliteit van naar tevredenheid hebben ervaren: SWZ, Mars Veghel, Professionals in NAH BV, Udea BV Veghel, Emiliusschool Son, Jubileum Jumbo Nuenen, Ingenieursbureau Inpijn-Blokpoel Son BV, AC Duinendaal,
Dj Huwelijksfeest
Drive-in Show Ralph en Sjoerd is DE betaalbare, professionele en allround drive-in show voor jullie bruiloft, bedrijfsfeest en alle overige evenementen in Limburg maar ook ver daarbuiten. Met onze 15 jaar ervaring zijn we ervan overtuigd om ook jullie feest tot een succes te maken (feest dj bruiloft). Vijf redenen om voor Drive-in Show Ralph en Sjoerd te kiezen:1. Meer dan 15 jaar ervaring in de DJ branche2. Stijlvolle en exclusieve shows voor ieder budget3 (Huur nu een bruiloft drive in show). Al onze licht- en geluidsapparatuur is van topkwaliteit4. Zeer scherpe all-in prijzen, dus geen verassingen achteraf5. Persoonlijke wensen staan voorop dus 100% Feest garantie, Neem vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden in een persoonlijk gesprek te bespreken..
Het is één van onze populaire en wordt gebruikt op allerlei feesten en evenementen zoals bruiloften, bedrijfsfeesten en verjaardagen. Bij Ambitious kan het allemaal (Bruiloft drive-in show huren). Wil je meer weten over ons en onze mogelijkheden? Schroom dan niet en kijk of klik verder! – bedrijfsfeest dj.
Dj Of Drive-in Show Voor Op Uw Feest In De Regio
Na ongetwijfeld een fantastisch huwelijksaanzoek is het dan eindelijk zover… Jullie gaan trouwen! Van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. Na het besluit om te gaan trouwen dient er veel geregeld te worden (Drive in Show – bruiloftdj – Wedding dj – Verjaardagsfeest). Onder andere de muzikale omlijsting om jullie mooiste dag in feestelijke sfeer af te sluiten. Als ‘chique’, ‘romantiek’, ‘origineel’ en ‘professioneel’ woorden zijn die jullie aanspreken, zoek dan niet verder! Met meer dan 15 jaar succesvolle ervaring op flink wat bruiloften zullen wij jullie een avond zonder zorgen en het feest van jullie leven bezorgen. De Bruiloft Feest DJ staat namelijk bekend om de meest chique en romantische bruiloft Drive in show van het Noorden.
Alle wensen zijn bespreekbaar. Voorafgaand aan jullie feestavond vindt altijd een persoonlijk gesprek plaats. Tijdens dit gesprek wordt de invulling van de avond samen met jullie persoonlijke wensen uitgebreid besproken zodat aan het einde van het gesprek er een “vinkje” achter het onderdeel muziek kan staan op jullie “To-Do lijstje” Door deze persoonlijke aanpak onderscheiden wij ons van de rest. Niet alleen in het voortraject is dit van belang, ook op de feestavond zelf. Wij vinden het zeer belangrijk om interactie met jullie gasten te hebben om zo samen met jullie een fantastisch feest te maken. Kortom, jullie gasten zijn onderdeel van het feest.