Krekelhof
()DJ Tom Cosyns “De Trouwfeest DJ” is een veelgevraagde Dj in Krekelhof te Gooik. Je kan er terecht voor trouwfeesten, bedrijfsfeesten, verjaardagen e.a. feesten.
Omgeven door het prachtige groen in het heuvelachtige landschap van Gooik is Krekelhof al jaren een vaste waarde in het Pajottenland. Vandaag hebben Frank en Karine Dehandschutter hun feestzalen uitgebouwd tot een prachtige locatie waar elke gast in “stijl” wordt ontvangen.
Met de recente vernieuwing kreeg Krekelhof een strakke, hedendaagse look aangevuld met stijlvolle sfeer-elementen. Zo ook zijn de omliggende tuinen en terrassen perfect verweven met de groene omgeving. Als u het vernieuwde domein binnenrijdt krijgt u een adembenemend gevoel.
Huwelijksfeesten, jubilea, communie- en lentefeesten, babyborrels,…voor elke gelegenheid biedt Krekelhof de geschikte formule. Elk feest wordt tot in de puntjes verzorgd. Een prachtige omgeving, warm onthaal, smakelijke gerechten en attente bediening zijn onze sterke troeven.
Wenst u iets te organiseren vanuit de bedrijfssfeer dan is Krekelhof eveneens de ideale partner. Incentives, productvoorstellingen, seminaries, personeelsfeesten,… elke gelegenheid is goed om samen te werken met Krekelhof.
Krekelhof is uw ideale partner voor feestgelegenheden van 50 tot 250 personen. Geïnteresseerd? Contacteer ons voor uw feest in stijl!
Download hier de Feestcatalogus.
Huwelijksfeest
U heeft trouwplannen? Van harte proficiat!
Krekelhof helpt u bij de volledige organisatie van het huwelijksfeest. In onze prachtige vernieuwde feestzalen zal u een feest beleven dat uw mooiste dag echt onvergetelijk maakt. Welke formule u ook in gedachten heeft: een verzorgd menu, een walking diner, een diner onder buffetvorm,… wij verzekeren u een feilloos verloop, zo hoort het ook.
Wij organiseren uw huwelijksfeest van 60 tot 250 personen, recepties tot 350 personen. Geïnteresseerd? Ga dan zeker al eens een kijkje nemen in onze feestcatalogus die u hier kan downloaden op onze website en contacteer ons nadien voor een afspraak voor het bezichtigen van onze accommodatie.
Jubilea en verjaardagen
Wenst u een feest te geven voor uw huwelijksverjaardag, verjaardag, pensionering? Wij helpen u graag verder met deze gedachte. Raadpleeg alvast onze feestcatalogus die u hier kan downloaden. Nadien kan u contact met ons opnemen voor een afspraak om de verdere stappen samen te bespreken.
Babyborrel
Wij bieden hier verschillende walking diner concepten aan. U kan uw gasten ontvangen met een dessertenbuffet of met een uitgebreidere receptie. Meer informatie kan u vinden in onze feestcatalogus. Wij organiseren babyborrels vanaf 100 personen.